Spelgudarna pissar på mig

De senaste 2 veckorna har speloturen grinat mig rakt i ansiktet. Visserligen har jag ett totalt positivt resultat under perioden men det kunde ha varit flera tusenlappar till. Vid 6-7 tillfällen har tipsen spruckit på en enda match som resultatet har ändrats i inom de 5 sista spelminutrarna. Vad har man gjort för ont för att inte någon av dessa har gått in? Spelgudarna står nog och hånskrattar någonstans däruppe samtidigt som de njuter och skålar av att jag blir apförbannad varje gång det inträffar. Hoppas verkligen vändningen kommer snart! Wish me good luck!   

Kommentarer
Postat av: Carro

jag önskar dig verkligen lycka till!

vet ju hur du blir när det inte går så bra;)

puss puss

2008-05-13 @ 06:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0