Världens lyckligaste och olyckligaste

Vilken show vi fotbollsälskare bjöds på igår. En show med två av världens bästa lag inblandade. En CL-final är det största en fotbollsspelare kan uppleva på klubbnivå och det kan bara sluta på två olika sätt. Antingen är man världens lyckligaste eller världens olyckligaste. Första känslan kan symboliseras av Ronaldo i United som först såg ut att bli hjälte och sedan var en stolpe från att bli syndabock. Inte konstigt att han grät efter slutsignalen. Andra känslan kan ypperligt symboliseras av stackars kapten Terry som var tidigare nämnda stolpe ifrån att bli störste hjälten i Chelseas historia och istället blev han syndabock. Jag lider oerhört med John Terry trots att jag höll på Man Utd. Jag tror dock att om det är någon som kan klara av det så är det nog just John Terry. Han kommer tillbaka, jag lovar er. 

Nu är de stora fotbollsligorna slut och Allsvenskan har uppehåll. Oj vad jag längtar efter EM!!!    

Kommentarer
Postat av: S

haha joo det vet jag.. men det är irriterande att kolla på en landskamp när han fjantar omkring med samma frisyr som KRAMER i seinfeld men av tunnare version...

2008-05-29 @ 11:33:44
URL: http://bullshitt.blogg.se/
Postat av: gnagarjavel

Du har blivit utmanad, gå in på min blogg för att läsa mer:

http://gnagarjavel.blogg.se/2008/december/man-ar-ju-ingen-bangare.html

2008-12-06 @ 00:32:38
URL: http://gnagarjavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0