Danskkross

Ja vad ska man säga om Tre Kronor. Storvinst mot Frankrike följdes upp med torsk mot Schweiz och nu återigen storvinst, denna gång mot Danmark. Hur ska man tolka detta? Det är ju ingen tvekan om att Sverige kan göra mål, i alla fall mot riktigt usla motståndare. Men Schweiz då, det blev ju torsk i den matchen? Jo, men de är inte riktigt usla, de är bara dåliga helt enkelt. Det som är oroande är att Sverige är så trögstartade i varje match. Det har tagit lång tid att göra första målet även om det sedan har rullat på bra. Undrar hur matcherna hade artat sig om inte Sverige gjort det första målet. Ska bli intressant att se hur bra Tre Kronor är i detta VM när det bjuds på tuffare motstånd. Vi har ju i alla fall bästa målvakten, hoppas bara att "Lunkan" spikar igen. Mot VM-GULD! Eller?   

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack! Vi hade faktiskt tänkt det om vi får tag på biljetter! =)

2008-05-09 @ 09:20:44
URL: http://jessiejames.blogg.se
Postat av: Ingrid

Jag måste säga att jag till 100% gillar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-11 @ 08:43:39
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0