Stockholmsderby igen

Det här inlägget borde egentligen ha kommit senast igår men jag är i Stockholm just nu och har inte haft tid att sätt mig vid datorn. En annan anledning är att jag varit så förbannad (är dock fortfarande besviken) på resultatet att jag antagligen skulle blivit anmäld för mina inlägg. Ska nöja mig med att kort säga att fotbollsgudarna fortfarande verkar vilja föstöra för AIK och inte låta de svartgula få den poängutdelning som förtjänas. Återigen var AIK klassen bättre än sina motståndare men inte heller denna gång blev det seger. En för mig förvånande sak med derbyt var att domaren Peter Fröjdfelt inte var urusel som de senaste derbyna han har dömt. Redan innan machen, när jag fick kännedom om vem som skulle döma, blev jag verkligen besviken och tänkte att det inte var sant, inte nu igen. Med facit i hand fick jag ett svar jag inte trodde fanns, Fröjdfelt kan tydligen döma fotboll. Spännande att se om enmatchsviten kan förlängas.

Där gick slutsignalen mellan Elfsborg-Kalmar. Äntligen fick tråkiga Kalmar den förlust som de borde fått lååååångt tidigare. Hoppas det fortsätter så!! För svensk fotbolls skull.

Kommentarer
Postat av: Carro

puss

2008-04-27 @ 15:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0