Oj vilken skön dag

Den här dagen har hittils varit alldeles strålande. Termometern visar 12C i skuggan och 35C i solen. Var ut en sväng kring lunch och givetvis var det sommarjackan som fick komma fram ur garderoben. Svängen gick till högskolan för att jag skulle hämta en en tenta. Resultatet var till absolut belåtenhet, Fastighetsrätt 15hp är ingen kurs man vill ha omtenta i. Det känns extra skönt att klara den med tanke på att nästan hälften av oss 97 som skrev den kuggade. Hemkommen igen loggade jag in på mailen och såg att jag hade fått ett från högskolan och ekonomi institutionen. Även detta mail var av absoluta belåtenhet då innehållet var att min och min medskrivande kompis examensarbete på c-nivå nu var publicerat för allmän beskådning. Högsta betyg fick vi på detta arbete inom området marknadsföring. Underbar dag idag helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Carro

tur att den här dagen blev bättre än gårdagen!
puss

2008-04-22 @ 20:00:57
Postat av: Pohlman

Du ...mäta tempen i solen är så korkat så jag vet inte hur korkad du eg. är.Totalt ointressant att rappotera temp i solen....din grannes tjärpappstak kanske hade 60+C idag.......vem bryr sig?

2008-04-22 @ 20:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0