Helröd CL-final?

Ett rött lag är klart för final och ikväll kan ytterligare ett bli det. Hoppas hoppas hoppas!! 

Semifinalerna mellan Barca och Man Utd har varit två underhållande tillställningar trots att det bara blivit ett enda mål. Två bra lag som kan spela riktigt bra fotboll. För en fotbollsälskare som jag innehöll detta dubbelmöte det mesta förutom flera mål. Stundtals väldigt högt tempo, flera grymma individuella prestationer och två relativt jämnbra lag. Det kallas underhållning! Att Man Utd gick vidare var enligt mig rättvist, de var snäppet bättre än Barca sett över fyra halvlekar och så har de ju Paul Scholes, vilken underbart sett att fira 100 CL-matcher på. 

Ikväll är det som bekant Chelsea mot Liverpool och det kan konstateras att engelsk fotboll är väldigt stark för tillfället. Tre av topp fyra är lag från Premier League, helt otroligt. Tyvärr kommer jag inte se matchen ikväll pga årets första grillning och för att det valborg, men jag kommer hålla alla tummar jag har för att Liverpool slår ut Chelsea och gör det hela till en röd uppgörelse i Moskva. Go Liverpool, både ikväll och i Moskva!!

Vilket lag tror ni vinner Champions League finalen i Moskva?

Trevlig valborg på er allihopa!!!!     

Kommentarer
Postat av: Carolina

Håller med dig helt!
=o)

2008-04-30 @ 13:06:43
URL: http://moulooeverynews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0