Sportcitat *ha ha*

Surfade runt och hittade lite citat från diverse profiler inom idrotten. Tänkte dela med mig av några av dessa till er nattugglor som fortfarande sitter uppe. För flera citat rekommenderar jag att ni surfar till skrattnet, där jag hittade dem.

Först ut är Arne Hegerfors som inte ligger på latsidan vad gäller roliga citat. Ibland kan det bli väldigt komiskt, eller vad sägs om:

-"De hade fem, men de ville ha sex, och de fick de när Foppa tryckte in den!"

-"Här är det bäst att hissa en varningsflagg, för det är bättre att hissa den ..............än att inte ha den hissad."

-"Hade det varit fotboll hade han fått ett gult kort. I ishockey är den risken minimal!"

Leffe Boork har även han levererat en och annan rolig kommentar genom åren, t ex:
 
-"Juha Lind gör ju helt rätt när han hårt försöker stöta in den mellan benen på Hedberg..."

Sista citatet får Peppe Eng stå för:

-"Nu över till ett lite känsligare ämne. Skall jag ta fram den nu???"

Det var allt för den här gången, hoppas ni fick ett gott skratt och somnar med ett leende på läpparna!

Godnatt!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0